"אין לנו משלוחים מעבר לקו הירוק": האם זה חוקי?

המוקד הציבורי No Comments on "אין לנו משלוחים מעבר לקו הירוק": האם זה חוקי?

אופירה, תושבת השומרון רצתה לרכוש ספה, לפני שהיא ביצעה את התשלום, התגלה לה כי החברה ממנה רצתה לרכוש את הספה לא מבצעת משלוחים לשומרון. למה? והאם זה חוקי? | התלונה, בדיקת 'קול חי' והתגובה

צילום: משרד החוץ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתכנית המוקד הציבורי, שנותנת מענה למאזינים בנושא עוולות צרכניות ובירוקרטיות, סיפרה אופירה, תושבת רבבה בשומרון לצבי טסלר, כי חנות רהיטים סירבה לבצע משלוח של מוצר עבורה לביתה, מכיוון שהיישוב שוכן מחוץ לתחום הקו הירוק.

היא סיפרה: "באתי לקנות מוצר, לפני שבאתי לשלם שאלתי אם עושים הובלה לשומרון, אמרו שזה תוספת תשלום של 100-150, הסכמתי. אחרי בירור נוסף של המוכרת עם בעל החנות הוא אמר שהם לא עושים הובלה לשומרון. רציתי לאסוף את המוצר מהחנות ומתברר שהמחסן בכפר קאסם, 20 דקות מהבית שלי. בסוף נאלצתי לוותר ולא לקנות שם. לא פעם ראשונה שאני נתקלת בזה".

עוד הוסיפה המאזינה: "גם כשהייתי צריכה תיקון לבר המים המתנתי חודשיים לתיקון בגלל שזה מעבר לקו הירוק".

ח"כ לשעבר שולי מועלם הצטרפה לשיחה והבהירה כי חוק שהעבירה לפני מספר שנים, אוסר על החנות להפלות את התושבת בשל מקום מגוריה ואף מציע לנפגעי התנהלות שכזאת לתבוע ולקבל פיצויים בסך של עד 10 אלף ש"ח: "החוק עבר בכנסת ה-20. מאוד דייקנו אותו. מצד אחד אנחנו רוצים לאפשר לכל אדם לרכוש כל דבר בצורה הטובה ביותר, אבל בלי לגרום נזק לבעלי העסקים. אין לנו עניין לחייב פיצריה בקרית שמונה לספק פיצות לכל הארץ".



0 תגובות